Klik op de foto voor meer foto's.

Zaterdag 9 juni heeft de jeugd van SV Delden het seizoen op traditionele wijze afgesloten met het kind-ouder toernooi. Voor de wedstrijden konden beginnen werd kort teruggekeken op het seizoen. Met kampioenschappen van de E2 en E4 viel er wat te vieren, terwijl de finaleplaatsen voor de E2 en F1 bij de KNVB beker district Oost ook een hoogtepunt waren, helemaal omdat de E2 met de hoofdprijs naar huis ging.
Zoals ieder jaar werd er ook afscheid genomen van een aantal leiders die hadden aangegeven het (een jaartje?) wat rustiger aan te willen doen. Zij werden door jeugdvoorzitter Erwin Zwijnenberg bedankt en kregen een mooie pen met inscriptie als dank. Tenslotte was er nog een wisseling. Na jaren trouwe dienst als wedstrijdsecretaris bij de jeugd heeft Henk ter Hofsté besloten iemand anders deze mooie taak te gunnen. Ook Henk werd in het zonnetje gezet en Gerard Dijk werd heel veel succes en plezier gewenst als nieuwe wedstrijdsecretaris.
Daarna konden de wedstrijden beginnen. Gestart werd met de jongste jeugd, waarna langzaam maar zeker naar de oudere jongens en meiden werd toegewerkt. Je kon wel zien dat de jeugd goed was voorbereid, want de ouders moesten hun uiterste best doen om niet helemaal weg te worden gespeeld.
Helaas waren er ook dit jaar weer ouders die niet goed tegen hun verlies konden, maar de goed leidende scheidsrechters grepen op tijd in.
Een leuke middag voor iedereen die aanwezig was. De jeugd traint in juni nog even door en pakt dan in augustus weer de draad op.